lugg

Jag funderar grovt på att klippa lugg, det är väldigt snyggt på rätt person. Jag har inga bilder på mig med lugg men jag har haft det, och jag hatade det.. Men seriöst, jag VILL klippa mig, antagligen bara för att få lite omväxling.. Men jag har hittat en jättesmart sak för dom som inte vill klippa sig, en löslugg. Så jävla smart egentligen, jag funderade på att klicka hem en när jag har pengar. Men det blir nog svårt att hitta en i min hårfärg så det får bli att be josefin klippa lite kortare än bara topparna :)
Tumblr_lc9qf0c66g1qza0fjo1_400_large
10077969_tisfxntd_c_large
Tumblr_li9py48qkr1qgg5zvo1_500_large
weheartit
Men GEEEEEEE mig ett ansikte som passar med lugg :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0