and if you asked me if I love him, I'd lie

Haha, nu är det så att jag är hemma och lyssnar på samma låt om och om igen, vilket ALLTID får mig att tappa allt perspektiv när det gäller tid. Så jag måste skriva ner allt jag ska göra idag, och vilket ställe är bättre än på bloggen? Säkert vilket som helst, men nu får ni också veta varför jag antagligen inte kommer uppdatera mer idag :)

Duscha
Fixa håret (Blåsa + Locka/platta)
Äta Lunch
Rota fram gitarren
Hitta kläder
Försöka rota fram pengar till skorna
Åka iväg till någon restaurang
Åka hem
Sova

Typ... haha, vi ska på restaurang för min kusin John fyller 17, Grattis :)


Yess, that's him :)

http://www.youtube.com/watch?v=haKvSEX2PtI
Taylor Swift - I'd Lie

peace :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0