Förlåtförlåtförlåt

Förlåtförlåtförlåt, för att jag inte bloggade igår, det var bara inte min dag liksom :)

Men nu är inte klockan särskilt mycket så jag har typ bara vaknat och satt mig vid datan, eller ja, jag blev väckt av att min vän Alexandra smsade mig xD Jag vaknar alltid av sånt, vilket är bra för annars hade jag försovit mig mer än 40 minuter i måndags :) Så nu ska jag ha kvarsittning efter lovet, första gången.
Jag känner mig extremt risig idag, så jag vill bara sitta i mjukiskläder och lyssna på mysiga låtar, fast det kommer inte hända, så jag ska försöka få pappa att fixa ner två låtar åt mig så jag kan gå runt och lyssna i skolan om en vecka, eftersom att jag har SPORTLOV nu :D
Haha, nej men nu har jag väll inget mer att skriva antar jag :)


OMG, kolla kinden, det är från när jag sprang in i Emilias axel på idrotten -.-

http://www.youtube.com/watch?v=YeGfj0trilE

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0