Haha

Såå, nu har Julia övertalat mig att ta kort på sakerna som jag köpte igår, men det blir nog ingen bild på jeansen på tyvärr.

Uäääääh, nu har jag fått ångest igen -.- Duktigt, men det handler inte om något allvarligt bara om jag ska tona håret eller inte, och om jag gör det vilken färg? Antingen mörkare brunt eller mörkrött.. Antagligen så kommer jag inte tona det över huvudtaget, jag är liksom nöjd med mitt hår, men ändå.. Rött är något jag har funderat över i EVIGHETER, och jag har velat ha mörkare hår ända sedan jag slingade det ljusare i sexan. Ska se om det kanske kommer upp ett inlägg med hur jag ser ut i hårfärgerna.. Kanske, kanske inte ^^


Jeans - Monki 400 kr
Väska - Accesorize 419 kr

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0