John Mayeeeeer

Poff, jag är tillbaka.. Seriöst, jag har haft en helt konstig vecka. Jag skrattar och har roligt precis som vanligt, men jag har inte längre orken att hålla uppe mitt leende och blockera bort allt personligt. Så jag mår dåligt över det. Och så blir jag rädd, för något såå patetiskt som att folk pratar med mig. För att förstå varför måste man höra mitt livs historia, och den får jag ta någon annan gång när jag har ork och inte ont i tänderna. Jag har en sån konstig period när jag har typ 25654672 frågor i skallen. Men nu ska jag inte klaga mer om det, utan gå över till att ta ut min frustration över tandläkare..

Jag, gillar INTE tandläkare just nu. Inte alls. Så jag var helt deppig när jag kom hem från just tandläkaren och oroade mig över att mitt smink hade kletat ut sig för att jag hade börjat grina (som vanligt) där.. Innan någon undrar så försöker min tandläkares handledare att få mig att skära av en bit tandkött varje gång jag kommer dit och jag får dampryck och blir asrädd. Jag klarar inte av det. Sedan så är jag EXTREMT rädd för borrar. USSSSSSSCH :(

Så kom jag hem och hör dom underbara orden. "Maria, din cd har kommit" Jag slänger av mig väskan, springer in i köket, öppnar paketet och drar fram Where The Light Is. John Mayers konstertfilm från 2007. Jag var väldigt nära att skrika rakt ut. John Mayer är min gud. Allvarligt. Jag blir så konstigt glad av att höra varenda gitarr intro. Jag var nära tårar första gången jag hörde In Your Atmosphere. Den är underbar, jag totalt älskar den. Nu är filmen inne på sin andra timme och näst sista låt och jag är fortfarande glad. Helt sjukt. Jag älskar det. Just nu. Gissa vad som kommer gå om och om i vårat hus denna veckan? Åh :')

Nu ska jag dessutom rota fram alla låtar som jag lyssnade på på Felicias iPhone, Born To Be Somebody är kärlek.

puss och kram från den förvirrade musiknörden maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0