maybe, love can be something for me

Eum, hej? :)
Haha, nej men nu ska jag, maria, börja blogga här då.. Så jag tror att jag slänger upp lite info om mig själv ^^ Blir lite kul och se vad jag kan komma på om mig själv ... Haha, synd om mig :(

Okej.. here we go :)
• Jag är beroende av musik, och jag lyssnar på väldigt varierad musik, eller som vissa andra säger, allt..
• Jag har en konstig klädstil, jag liksom byter stil för varje dag som går
• Jag kan spela piano och gitarr, dessutom så går jag i sång och sjunger så gott som hela tiden
• Jag litar inte på folk från början. Vissa litar jag på, men bara några få till 100 procent
• Jag delar hjärna med min närmaste vän, Madeleine. Det låter lite konstigt men det är bara så att hon vet ganska ofta vad jag ska säga innan jag säger det, och om hon är deprimerad så blir jag det med. Det fungerar även fast bor i Stenungsund och jag i Kärra och fast vi inte går i samma skola.
• Jag kan inte måla
• Jag har EXTREMT lätt i skolan, jag har läst igenom mina anteckningar inför so provet jag har imon, typ 2 gånger och jag kan det.
• Jag blir ofta kallad nörd. Och jag erkänner, jag är en musiknörd. Säger man något annat så är det inte sant..
• Jag lyssnar på John Mayer, Taylor Swift, Justin Bieber, Yiruma och Paramore mest, just nu.
• Jag är ingen atletisk människa. Långt därifrån, jag kan rida och åka skridskor, allt annat som jag har testat får jag ont av. 
• Jag har slatter. Det är en av anledningarna till att jag får ont.
• Jag har slutat bry mig om jag gör bort mig
• Jag har förändrats enormt det senaste halvåret, vilket är bra

Så det var väll det? Men ja, idag har INTE varit min dag så jag tänker inte klaga mer utan bara slänga upp en bild och en liten länk till en låt jag gillar :)



http://www.youtube.com/watch?v=CFM2XLBDF74

puss, maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0