that's no big deal honey

Igår var en no blogging day, det vill säga att jag inte hade något att skriva..

GAAAAAAAAAAAAAAAH har jag sagt hur mycket jag ÄLSKAR Born This Way? HERREGUD, den är typ såhäääääääääär bra :D Haha, hyper typ.. Men aja, snart ska jag duscha så jag inte är så skabb senare idag när vi ska fira Jenny, min farbrors fru :) Så det blir att ta med lillasystern in till pappa så får vi köpa en present, vi fick veta igår att vi skulle dit.. Så det blir väll buss till Brunnsparken, spårvagn till Handelshögskolan där pappa jobbar och sen kör han resten till Majorna :) Har typ beslutsångest just nu, vill platta håret och locka det.. Men det blir nog att platta det :)

Haha, blir kanske några bilder sen :)

Seriöst, jag kan inte bädda in videor från youtube? Uäääh
http://www.youtube.com/watch?v=pOf3kYtwASo
Haha, hittade den här för några dagar sen.. Hade glömt av att Felicia hade visat mig den på TTM :)
http://www.youtube.com/watch?v=Z4a8QtvOkBQ
HERREGUD, LYSSSSSSSSSSSNA :D:D

peazzze

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0