you're gonna catch a cold, from the ice inside your soul

Bara jag som gillar Lady GaGas nya låt? Born This Way vet ni, jag tycker den växer varje gång jag lyssnar på den. Det är en sån sak som gör mig glad, när en låt lyckas få mig så glad :) Så idag har jag hittat en underbar låt, som antagligen varje människa på denna sidan jordklotet redan har hört. Haha, jag är efter när det gäller musik.. Jar Of Hearts heter den iallafall och hon som sjunger heter Christina Perri. Jag började typ gråta när jag hörde den första gången :')

Igår var jag hos min moster för att titta på melodifestivalen och fira hennes födelsedag. Jag är inte direkt melodifestivalens största fan och igår var jag trött och sliten och ville bara hem till min säng :( Men ja, jag fick sova imorse iallafall :)
Sen har jag och Michaela bara varit konstiga hela dagen, sen gick jag hem och satte mig vid tvn. Intressant liv -.- Snarare bristen på ett (a)

hejdå? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0