I can't take it no more

Hola everybody :)

Sitter och dunkar Britney Spears - Hold It Against Me i hörlurarna innan jag ska pysa iväg till sången. Jag brukar inte lyssna på Britney men den här låten har många gjort väldigt bra covers på, så jag ville lyssna på låten också :) #smartchick HAHA.. Men nu måste jag gå och fixa med alla grejer, bussen går om .. snart HAHA lina :( nejmen det är 9 minuter kvar :) #thumbsup

Tumblr_lirsvldsli1qbx4dro1_500_large
Tumblr_lirrvmmukg1qzmhwmo1_400_large
Tumblr_lirrzvepuk1qbx4dro1_500_large
Tumblr_lirs2zxgvf1qbx4dro1_500_large
Tumblr_lip5ifofnj1qfpatso1_500_large
Tumblr_lildp4tn041qgz1pqo1_500_large

maria ♥ justin bieber

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0