I know that this love is far from an ending, but I wont stop pretending

Nu kan jag äntligen börja blogga igen. Jag har haft en extremt konstig vecka och allt jag var så säker på har förändrats. Jag är inte van vid känslostormar, nu kommer dom ofta. Det skrämmer mig lite om jag ska vara ärlig, men jag försöker förtränga det. Så man kan säga att min inspirations nivå ligger ganska högt. Men nu ska jag sluta klaga och göra det jag egentligen skulle göra.

FÖRLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅT :(
Jag ska börja blogga mycket imon igen, hoppas igen är för sur på mig?

http://www.youtube.com/watch?v=bxpiK1RqRHY&feature=bf_next&list=FL_EtDqxu9Y3Q&index=5
kärlek på den <3

peace, maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0