i should've told you how i feel

Så hejje :)
Jag bloggade inte igår för att jag helt enkelt inte fick datan -.- Elin hade den.. Ja, vi har bara en data. Nej, två. Men den andra har ingen internet uppkoppling så den är typ värdelös. Synd om mig..
Ja, idag så hade vi ingen hemkunskap så jag, josefin k, lina och sarocha åkte till mcdonalds och åt. Vi typ satt där i någon halvtimma och sen gick vi till ikea. På vägen dit så kom också josefin ? på det passande namnet på oss.. De tre idioterna och Lina. Ja, det förklarar ungefär hur vi var :) Aja, så vi gick in på ikea och så puttade josefin runt oss på hela undervåningen i en sån kundvagn man lägger stora saker på. Vet ni vad jag pratar om? Det var väll typ kul.. Så vi satt där och gömde oss bakom våra mcdonalds ballonger :) Och så sjöng vi typ ashögt.. Orkar inte med oss :( Sen hände det väll ingenting förren efter skolan när alexandra missade sin buss så jag fick vänta vid kyrkan med några efterblivna typer..
Jag har typ bara gjort matten sen dess, och lyssnat på Chris Browns "nya" album, F.A.M.E. Det är faktiskt asbra :) Mina favoriter är typ, Yeah x3, Next 2 You (med justin :D) och Should've Kissed You.
Så fin låt :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0