pray for japan

Så jag slänger upp ett snabbinlägg innan jag drar iväg till sången..

Är det bara jag som tycker det är hemskt det som hänt i japan? Det är HELT SJUKT egentligen, tänk bara hur mycket kraft en jordbävning som lyckas flytta en hel ö 2,5 m har.. Sedan flodvågen, jag vet inte riktigt vad ajg ska säga om den. Vi såg en film idag i skolan där det var en som filmade vattnet när det höjdes, på mindre än 10 minuter gick det från torrt till säkert över två meter vatten. Och det var inne i en stad. På landet var det till och med värre. Det gör ont att tänka på det. Let's just Pray For Japan ♥

Tumblr_lhzqfqhm4d1qavx62o1_500_large
Tumblr_lhwp5atdng1qhne51o1_500_large
Tumblr_lhywjplwx31qeslgyo1_500_large
Tumblr_lhyqgu3qox1qgenrfo1_500_large
weheartit



pray for japan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0