streetdance + ramona & beezus

ÅÅÅ jag blir så trött på mig själv.. jag börjar ALLTID grina när jag kollar på film, även fast det inte är något sorgligt :( tycker synd om folket jag ska på Never Say Never med..

Så nu har jag varit duktig och hyrt Streetdance, Remember Me och Ramona & Beezus :) Än har jag bara sett Streetdance och Ramona & Beezus, för mamma ville också kolla på Remember Me och hon har varit upptagen idag.. Så den blir det imon :)
Seriöst, jag ÄLSKADE båda filmerna, dom hade så jävla fina budskap :') Och dansen i Streetdance.. Jag har officiellt avlidit.. JAG VILL DANSA. Fml..

Resourceloaderportletservlet000_large
typ hej älskar filmen :)
Tumblr_ld67kzxivm1qzjpfqo1_500_large
varför måste selena vara så vacker? alltid? omg, jag vill typ vara henne.. självklart har det ingenting att göra med att hon dejtar Justin (a)


 

OMG WHO SAYS FINNS PÅ SPOTIFY!!!!! JAG AVLIIIIIIIIIIDER :D:D:D

ville bara säga det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0