walking gets too boring when you learn how to fly

Remember Me är nog den sorgligaste filmen jag har sett, någonsin. Slutet.. jag grät så det existerar inte. Jag kommer ALDRIG kolla på den sent på kvällen mer, jag blir mer känslig då. Hmm? Konstig är jag.. Men ändå, JAG ÄLSKAR FILMEN, herregud. Och nu kan jag faktiskt erkänna, Robert Pattinson är snygg. Wow jag trodde aldrig jag skulle säga det?

Aja, nog med babbel om det :) Idag så har jag en del att göra så jag kommer nog inte blogga mer :( jag har tre stycken som vill ha texten till min låt awkward och sen ska jag fixa musik till den låten jag skrev vid midnatt igår, och sen ska lotta komma över :D Har typ inte träffat henne sen i höstas även fast vi bor typ 5 mminuter från varandra? Inte okej :(


så jävla skön låt :) och jag tycker typ SÅHÄÄÄÄÄR mycket om olles röst :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0